fredag 29 juni 2012

Det är härligt att vinna - en bildserie

Här kommer en bildserie fylld med go vinnarenergi. Det lär bli fler goa bilder under både juli och augusti med två turneringar och tre mästerskap på agendan för landslagen.

Segerdans i samband med U20 VM-kvalet i Helsingborg.
Foto: Peter Domeij

Glädje på bänken under EM-kval(seger) i Norrköping.
Foto: Viktor Ljungström

Gemensamt glädjevrål efter en seger under U17-EM (2011).
Foto: Eva Mässing

Å en entusiastisk svensk hejarklack.
Foto: Viktor Ljungström

Å en engagerad coach.
Foto: Viktor Ljungström

Å autografskrivande till lyckliga supporters.
Foto: Viktor Ljungström

Under första halvan av juli går det att avnjuta
  • U20 VM i Tjeckien 1-15 juli,
  • U18 i European Open i Göteborg 2-6 juli och
  • Damlandslaget i Nettbuss Scandinavian Open i Norge 13-15 juli.

Lagen i Damelitserien och Damallsvenskan håller på och färdigställer sina trupper. Vissa lag är klara med sina trupper, medan andra fortfarande förhandlar och letar efter ersättare.

Våra utländska proffs blir fler kommande säsong, men även där återstår ett par frågetecken.

Jag återkommer under andra halvan av juli med mina tankar kring Damelitserien och förmodligen en ny bildserie. Tills dess får ni, kära läsare, nöja er med sporadisk uppdatering i de olika inläggen (julikalendern, beachhandboll, damallsvenskan, damelitserien och utlandsproffsen). Jag tänker ägna mig åt det typiskt svenska i juli, nämligen att ha semester ;-)

TREVLIG SOMMAR!!!


Hunden å jag på en tur.
Foto: Husse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar